Stas Organizer – aplikacija koja je oduševila više od 80 poduzeća u građevinarstvu. Jedan od idejnih začetnika aplikacije Tomislav Slišković objasnio nam je kako je aplikacija nastala, koje su njezine glavne prednosti te što o aplikaciji kažu oni kojima je i namijenjena.
O nastanku aplikacije Stas Organizer
Slišković: Iz potrebe da se olakša vlastito poslovanje, samo idejno rješenje raspisano je u kratkim crtama još 2018. godine. Tako je stajalo u ladici sve do travnja 2020. kada smo moj partner u projektu Alen Žarković i ja intenzivno počeli razrađivati ideju.
Prva misao vodilja je bila da svi problemi koji su mi smetali u poslovanju budu digitalizirani. Željeli smo ubrzati i olakšati procese te dobiti jasnu sliku stanja tvrtke. Što je više rastao popis funkcionalnosti, to je više rastao i naš tim. Nakon 3 mjeseca razvoja imao je 8 članova koji su konstantno razvijali proizvod. Nakon 10 mjeseci razvoja u tvrtku smo pustili prvu neispoliranu verziju aplikacije. Testirali smo verziju i u sljedećih 6 mjeseci prikupljali dojmove zaposlenika, ispravljali greške i tek smo tada proširili testiranje. Idejno je aplikacija trebala služiti tvrtki STAS tako da nismo žurili sa širenjem. No bili smo svjesni da ako želimo kvalitetniji proizvod, trebamo uključiti druge tvrtke kako bismo vidjeli koje su funkcionalnosti aplikacije pun pogodak, a koje promašaj.
Sa širenjem smo krenuli “od usta do usta” u siječnju 2022. Od tada pa sve do danas brojimo više od 80 tvrtki koje koriste naše rješenje. Smatramo to prilično dobrim rezultatom budući da smo za marketing potrošili točno 0,00 eura.
Od radnika na gradilištu do direktora tvrtke, svaki zaposlenik može koristiti mobilnu aplikaciju. Svaki korisnik ima određeni skup dostupnih značajki ovisno o ulozi korisnika.
O prednostima aplikacije
Slišković: Glavna i osnovna prednost je u tome što mi smatramo da je svaki zaposlenik iznimno bitan za funkcioniranje tvrtke, što projektno, digitalno ili papirnato. Ostali softveri su zaobišli tu strategiju i u funkcioniranje uključili samo administrativni dio poduzeća što nas dovodi do toga da i dalje nemamo prave i točne informacije. Našom aplikacijom rasterećujemo cijeli sustav jer su informacije dostupnije i svaki član svojim unosom rasterećuje nekog drugog člana koji je taj unos morao vršiti umjesto njih.
Stas Organizer je softversko rješenje koje pomaže u upravljanju Vašim poslom kako biste imali sve bitne informacije o svojim zaposlenicima, projektima, materijalima, strojevima, alatima i vozilima na dlanu.
O interesu tvrtki za korištenje aplikacije
Slišković: Budući da smo tek nedavno krenuli s promocijom aplikacije, o ovoj temi mogu detaljno govoriti za 6 mjeseci. Trenutačno stanje pokazuje da je interes tvrtki poprilično velik. Jednostavno nismo spremni pričati o svojim nedostatcima sve dok nam netko ne dođe s rješenjem kako te nedostatke ukloniti i zato je prvotno bilo jako teško procijeniti koliki je interes za ovakvo nešto. Sadašnji korisnici su uglavnom jako zadovoljni, ali ne zato što je sve savršeno posloženo jer to ne postoji, nego zato što se ne bojimo izazova i spremni smo poslušati svaku ideju i implementirati je u svoj sustav ako se radi o dobrom prijedlogu. Svima nam je u interesu da budemo što bolji, a najbolji put da to postignemo je da slušamo svoje korisnike. Saznajte više o aplikaciji STAS Organizer.